Amd Crimson ReLive Bileşenler Zaten Yüklü Sorunu Çözüm

Kategori:Genel

Yayınlandığı Tarih:

Son Güncelleme: 05-07-2017

Amd Ekran kartınızın sürücülerini yüklerken karşılaşabileceğiniz Amd Crimson ReLive Bileşenler Zaten Yüklü Sorununu çözmeniz için yapmanız gerekenler aşağıda detaylandırılmıştır.

Yapmanız gereken bilgisayarınızda kurulu olan eski Amd Crimson veya Radeon Amd Catalyst Control Center sürümünü kaldırmanız gerekli. Ardından Amd sitesinden indirmiş olduğunuz Minimal versiyon değilde Radeon Software sürümünü indirmeniz gereklidir. Automatically Detect kısmından yapmayın direkt olarak driver sürücü model numarasına göre indirin.

Çünkü Minimal sürümünde böyle bir hata çıkmakta ilerleyen zamanlar bu sorun giderilecektir ancak bu sorun şu an için halen mevcut.

 

Sitemizde Yayımlanan İçeriklerin Artması, Daha Çok Sorun Çözümü ve İpucu Görmek İçin Katkıda Bulunabilirsiniz...
1Afo39vmUHdMPNfkxhCKaJW31ykdshxLSm

BTC: 1Afo39vmUHdMPNfkxhCKaJW31ykdshxLSm

“Amd Crimson ReLive Bileşenler Zaten Yüklü Sorunu Çözüm” için 6 yorum

  1. Dövüşçü Reis dedi ki:

    Bayadır bu problem vardı pc de. Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler 😉

    1. Afocan dedi ki:

      ne demek kafanıza takılan bişe olduğunda sorun daha seri cevap veririm yeterki soru olsun

  2. Mehmet dedi ki:

    nasıl kaldırabilirim eski sürümü? direk olarak silsem bi sorun olurmu

    1. Afocan dedi ki:

      silecen zaten direk sonra sitesinden http://support.amd.com/en-us/download şu adresten yani gir aşağı in Manually Select Your Driver step 1 2 3 4 5 i halledecen kendi kartına göre seçecen display result de ancak burayı aygıt yöneticisinden bi bak tam model numarasına ekran bağşdırıcının ona göre seçersin silmeden önce bi bakarsın yani display resulttan sonra Features kısmından aşağı inersen biraz orda Radeon Software var 447 mb falan onu indirecen

  3. Ozan dedi ki:

    elimle manuel seçtiğimde Catalyst Software Suite ve HydraVision Package çıkıyor yani radeon software yok hangisini indirmem lazım ekran kartım Ati Mobility radeon 4650 HD

    1. Afocan dedi ki:

      silecen zaten direk sonra sitesinden http://support.amd.com/en-us/d… şu adresten yani gir aşağı in Manually Select Your Driver step 1 2 3 4 5 i halledecen kendi kartına göre seçecen display result de ancak burayı aygıt yöneticisinden bi bak tam model numarasına ekran bağşdırıcının ona göre seçersin silmeden önce bi bakarsın yani display resulttan sonra Features kısmından aşağı inersen biraz orda Radeon Software var 447 mb falan onu indirecen

Bir Yorum Yazın